söndag 13 januari 2013

TALLRIKSHYLLAN PÅ PLATS...


Nu är den svarta tallrikshyllan på plats! Precis så som jag ville ha den...enkel, svart, nätt och snygg!
Har tänkt att ha bara vitt snyggt porslin i den och kanske några silverfat men var ju tvungen att bara visa er snabbt!







Todeloo Söndag kväll!

Hej alla fina! Skulle haft lunch-gäster här i dag men tyvärr fick de vända om då en liten axident hände! :(

Vi blev sittandes vid ett bord dukat för 10...(och med mat för 10 pers...har nu några matlådor i kylen!)...Trist när man sett fram emot att träffas både stora och små...men det får bli ett nytt försök snart igen!!!

Efter lunchen drog vi iallafall iväg till pulka-backen...alla utom N som hade träning. Skönt att vara ute i det fina vädret men oj vad kallt det blev! Jag var tvungen att gå i förväg hem...mina tår var stelfrusna! 

Nu sprakar brasan, vi har tinat och ätit lite middag...skönt att strosa runt i raggisar när man vart ute en lång stund! 

Visst är väl tallrikshyllan bara så snygg!? Behöver lite nytt porslin och är sugen på de snygga faten från Mateus i vitt! Tror de skulle bli fina i!



Ha en jätte bra kväll!



KRAM








2 kommentarer:

  1. Hej karin! Hoppas det går bra på nya jobbet!? vart har du köpt de snygga stolarna i stål? Vart ute efter sådana men tycker alltid de är så dyra.. De passar finfint hos er! Men om du ångrar dig köper jag dem ;-) jättefin tallrikshylla!! Kram jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenny! Jo..allt är toppen på nya jobbet...saknar er dock! Hoppas magen mår bra! Stolarna har jag köpt på Reforma!

      http://www.reformasthlm.se/sv/artiklar/stol-montmartre-stal.html

      Tror jag ska behålla dem ett tag till! (Men man vet ju aldrig ;) hör av mig isåfall!)


      Kram

      Radera