lördag 20 april 2013

BRÖLLOP DEL 1...


Herr och Fru Söderström utanför kyrkan i går! Sicket vackert par de är!




Tjingeling!


Mår ni bra så här en solig Lördags-eftermiddag!!! Här hemma är vi lite trötta men lyckliga som attan och går omkring med ett sånt där löjligt leende på läpparna efter en oförglömlig och helt perfekt kväll i går!

Min lilla-syrra gifte ju sig med sin Micke och inte ett öga var torrt i kyrkan vill jag lova! Först kom deras tre små guldklimparna in i sina vita skjortor och fluga och sen världens finaste brudpar! 

Jag och J hade lovat att fota herr och fru efter vigsel-akten så vi begav oss till en gammal kvarn för lite arrangerade bröllops-foton! Sån himla tur med vädret också!!! Det hade ju typ regnat hela förmiddagen men det höll upp och till och med solen visade sig! 

Ni skulle bara veta hur vi låg dubbelvikta av skratt "behind the scens"...för vi kom ju bara på den ena dummare posen efter den andra...dessutom bar jag omkring på en enorm reflex-skärm som skulle förstärka sol-ljuset och det var inte det lättaste i blåst och med höga klackar som hela tiden sjönk ner i marken...pust!











Brudbuketten var gjord av enbart hortensia i vitt och lime och ormbunke...såå himla vacker!




Har ni sett en vackrare brud (och tre-grabbs-morsa!!!)...






Dukningen var perfekt! Allt gick i vitt, grönt, rosa och blått! Maten var också toppen (den får ni se mer av i del 2!)...likaså festen! Jo...för visst blev det fest fastän vi bara var vår lilla familj...jävlar i min lilla låda vad vi dansade! Ni skulle bara sett vår pappa när ABBA började skråla ur högtalarna...länge sen jag skrattade så...vilka moves!!! Lite mer av den (festen alltså) och lite annat smått och gott tar vi i nästa inlägg...(har ju lovat en bild på min klänning också!)...

...men nu blir det invigning av grillen...kyckling och ljummen potatis-sallad! 



Ha en toppen kväll finingar!






KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar