torsdag 7 november 2013

VAB... STÄD... &... FLYTT?






Fick åka hem från jobbet nästan precis när jag kommit i dag...(känns alltid så konstigt snopet när man är inställd att köra gärnet liksom) men men...liten skatt var febrig, hade ont i halsen och var ynklig som bara den!





Hej supergråa vab-torsdag!





...iallafall nu har vi fikat, pysslat om, myst framför en film, mött upp lillebror vid bussen (såklart då bara jag och mitt enorma paraply!) och så har jag också hunnit med ett städriv här hemma....

....och surfat lite inne på Stadshem!

Jo...jag tror banne mig vi flyttar på momangen vi!

Men kolla här liksom...














Maj gådd...sikket kök...!!! Som om inte en kakelugn vore nog...nej nej...här finns det två bara i köket! 
 
(Undrar förresten vad mannen skulle tycka om ideń att måla våra trägolv vita!? ;)

















Och här inne i det lilla "extra-huset" på tomten skulle jag ha en liten inrednings-pryl-affär....eller en liten verkstad där jag kunde fixa iordning gamla möbler kanske...med utsikt över havet dessutom!





Jodå...såatt...hade vi haft en sisådär 8 mille liggandes på nåt konto och så...så hade jag börjat packa väskorna nu på studs...


...vill ni också drömma er bort en stund och kika på lite fler bilder från detta uuunderbara hem så kan ni göra det HÄR!






Nu ropar nån liten sjuk om ett glas vatten så det är bäst att fixa detta pronto! Vi ses!






KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar