torsdag 9 maj 2013

SNART TJEJKVÄLL!




Litet ego-inlägg coming up!





Todeloo damer! 

(kanske någon herre med!?)

Japp...snart dax för tjejkväll och det ska bli ett sant nöje att få lämna sjukstugan en stund om jag ska vara ärlig! Jo då...lilleman har fortfarande feber nämligen...men nog tjatat om det...

Har lämnat av min stora tjej vid bussen...hela laget ska ju iväg och tävla i RM i Cheer...så spännande! Gjorde lite ont i mamma-hjärtat när hon klev på bussen men hon kommer nog ha jätte kul och det är ju faktiskt nyttigt att vara utan sina föräldrar och klara sig lite själv ibland...eller!?

I allafall...vinet står på kylning, osten och kexen är packade...snart ska jag möta upp lilla grannfrun och traska iväg! 

Vi är ett litet gäng...rättare sagt 4 brudar från landet (som egentligen skulle passa mycket bättre in i stan men som av nån anledning hamnat här ute i ingenstans...men det är en helt annan historia!) som träffas lite då och då!

Våra kvällar brukar iallafall alltid sluta med hysteriska skrattanfall och såklart massa skvaller, avslöjanden, erkännanden och hemlisar!

Nu till nåt annat mindre trevligt!

Här kommer några bilder på mig! Detta är nämligen bara min blogg och jag visar och skriver vad jag vill...oftast blir det om livet som trebarns-mamma eller bara om livet i allmänhet...jag tycker det är underbart roligt att blogga och fota och vill gärna fortsätta med detta men...

...det är inget tvång att läsa min blogg...nä, jag hade faktiskt hoppats att alla som kikar in här (för ni är en del nu!) gör det för att ni finner inspiration eller av annan anledning gillar min blogg! Om ni stör er så läs nåt annat vet jag!

Som ni förstår har jag fått en del inte så snälla mail av personer jag inte känner! (Ni andra som lämner små söta kommentarer som gör mig så glad behöver inte läsa detta!)

Jag tar gärna emot tips på vad ni skulle vilja se mer av här hos Fröken K men vad som sen skrivs och visas här är det i sista änden bara jag som bestämmer!

Så nu vet ni det!







En gammal blus från Odd Molly som jag älskar!


Nu måste jag rusa...

Ha nu en jätte fin kväll!


KRAM

2 kommentarer:

  1. Strunta i dem och fortsätt precis som du gör, för du gör det superduperbra! Det är jättekul att kika in här varje dag :) KRAM E

    SvaraRadera
  2. Tråkigt när folk "behöver" lägga sig i och tycka tråkigheter om sånt de inte har att göra med. Men jag tycker jättemycket om din blogg!!!!!! Kram J

    SvaraRadera