lördag 16 februari 2013

RUMPCHOCK, RYGGSKOTT OCH EN RACKABAJSARE!?




Moi innan dagens (inte alls som vi tänkt oss-) besök på stan! (Tröja Odd Molly från Zoovillage!)



En liten rump-chock....(Please-jeans från Country Dreams!)


Jodå...det är en bricka med sprit! Ett litet drinkbord, en mini-bar...;)...och nya tavlor med affischer från fotografiska...love them!






HEJ SNYGGINGAR!

 

Oj...den här dan! Inte riktigt som vi tänkt...

Jag och A skulle till stan i förmiddags...hade lite ont i ryggen och svanskotan (men det går ju att förtränga om man ska ut och shoppa lite!?)...men iallafall...

Det blev värre...jag kunde inte ens bära handväskan själv utan den fick A ta och sen fick jag hänga :S  på honom tills vi äntligen kom fram till bilen! Fy fasiken vad ont jag hade...fick hjälp av J att komma ur bilen och sen har jag legat sen dess! (Just nu står jag upp och bloggar...sitta ner är otänkbart!)

Nog om mig...(men vi tar alla eländigheter först!)...så...lilla finaste S fick hög feber idag igen...han har inte vart helt feberfri på sju dagar så vi åkte till vårdcentralen (på doktorns order)...och han hade halsfluss...!!? Tydligen kan man ha det utan att igentligen ha särskillt ont i halsen?! Det blev iallafall pencelin så nu ska det väl ändå ge med sig! N har fortfarande feber :(

SÅ!...nu tar vi nåt lite roligare...fick på posten två fin fina affischer från fotografiska! Vee Speers posters...älskar dem! Ordnade också med en lite bar-hörna på köpmannadisken! Känns lite lagom modernt och glammigt! ;)  Vill igentligen få tag på en stor svart träbricka på små fötter att ha "baren" på!?...hm...får nog be mannen snickra en kanske...



Nu kör vi Lördags-mys trots krämpor och eländigheter...två små krassliga skatter delar upp lördags-godis!






KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar