söndag 5 maj 2013

BLOMMOR & KÄRLEK!



Vid vår entré!


Jo men...bor man på landet så gör man och då måste man ju ha en gammal mjölk-kanna att plantera i...




God kväll!


Det hanns med lite plantering i eftermiddag iallafall...blev lite fix vid entreń och i några krukor till men resten får vänta lite...

Blev också en långprom med fin fina grannfrun som planerat och faktiskt även lite kex, ost och vin efteråt! ;) Varför gör man inte det oftare...lite vin, flams och tjöt med en go vän (eller flera för den delen!) en helt vanlig Söndags kväll!? Herregud...gympapåsarna och matlådorna hinns väl med ändå sen...

Oj...vilka planer som smiddes med vill jag lova...

I natt behöver jag inte vara beredd ifall någon liten i helpyamas och blöj-rumpa kanske ramlar ur sängen eller vaknar och är lite sådär ledsen och saknar sin mamma eller blir förfärligt sugen på en flaska välling eller så...jag kommer sova som en björn i ide för så trött är jag nu!

Hm...kan nog inte påstå att denna helgen vart en sån där varva ner, samla kraft och ladda batterierna-helg men en sak är säker...fulltankad med kärlek från familj, små bebisar och fina vänner är jag iallafall och det kommer man hur långt som helst på....








Ha nu en riktigt fin kväll!



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar