onsdag 17 april 2013

I SISTA STUND!


Jodå...visst hann det komma (paketet från ASOS)...och sitter som en smäck gör det också! ;)


Liten tjuvkik på klänningen...


Hej lill-lördag!


Oj...idag har jag jagat ett paket på posten minsann...fick en avi i brevlådan men tror ni skor och klänning fanns på utlovat ställe!? Såklart inte...till slut kunde det iallafall spåras och jag slängde mig iväg ännu en gång för att få det i mina händer idag (lite ont om tid att jaga rätt på en annan blåsa innan Fredag annars liksom!)...

Och jodå...klänningen sitter som sagt som en smäck... men det ska väl inte vara några som helst problem att hålla in magen i si så där en...10 timmar!!?

Skorna gillar jag som tusan men de är så svåra att gå i såklart... men men...jag övar här hemma i kväll (givetvis dricker jag också lite rött till för att liksom öva mer på riktigt!) ;))

Hur som helst...nu är det bara Norpans paket på posten från Pomp som måste komma typ i morgon...annars får det bli en hysterisk sväng på stan i morgon eftermiddag...;S

Visst är det väl skönt att det är ljust så länge på kvällarna nu...i kväll gick jag en super lång-promenad med två sköna brudar...välbehövligt och  super skönt! Aningens geggit i skogen va det men det är ju också ett vårtecken så...

Nä nu ska jag tjata i säng äldsta sonen sen blir det en stunds soffhäng innan det är natti natti!

Ha det gott!




Gaaa...visst är de läckra!!!



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar