onsdag 13 november 2013

EFTERMIDDAG MED LÅNG "TO DO-LISTA"...





Skönt när man kan bocka av lite på den där "got to do-listan"...inte sant!!?

I dag har jag nämligen haft en busy eftermiddag minsann...

...men nu ska jag snart slänga mig på soffan en stund och bara slappa!





Hej mitt i veckan!





Redan Onsdag...lill-Lördag...mitt i veckan och bästa dagen...herregud vart tar tiden vägen!?

Hur som helst...jag klämde in en promenad med grannfun i eftermiddag (såklart!) så nu har jag lyckats få lite solljus på mig...verkligen så himla skönt! Jag har också fotat ett litet galleri med bilder...lite bra att ha...(inte den bästa årstiden för en bloggerska nu direkt vill jag lova!) Det är ju inte ljust så länge på dagarna precis...

Sen har det fått (smyg)-flytta in ett par juliga blommor här hemma också...det kliar i fingrarna och det är lite svårt att vänta förstår ni! ;)

Julrosen! Visst är den vacker!

Jo men! Det börjar ju närma sig och jag och grannfrun har redan planerat in en jul-pyssel-eftermiddag med kransbindning och adventsljusstaknings-tillverkning minsann...och så lite glögg på det såklart! För snart så...det går fortare än man tror! ;)

Och jag vet inte hur det är med er men jag äääälskar allt med julen innan den kommer...(ok...jag gillar julafton med!)...

...men sen vill jag gärna städa ut den redan på annandan och sätta in tulpaner och vårlökar...

...jag veeet...men sån är jag!










Nu kan ni väl aldrig gissa vad vi ska se på!? ;))





Ha en underbar kväll!



Puss på er raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar