fredag 15 november 2013

ÄLDSTA SONENS RUM...





Fredag (igen) och jag som vart alldeles förbi av trötthet idag fick oväntat massor av energi här i eftermiddags!? Så att...nu är huset städat och sängkläder bytta och...ja ni vet...massa sånt som är så himla skönt att få gjort!

Mellanskatten är hos en vän på lite "förfest" och piff inför kvällen skol-disco...

...och jag gör precis tvärtom jag...tvättar bort sminket och hoppar i mysdressen! ;)





Tjingeling!




Oj...denna veckan vet jag inte riktigt vart den tog vägen men det är förbaskat skönt med Fredag i dag iallafall! Vi har inga storslagna planer för helgen heller och det är ju bara så himlans skönt ibland...inte sant!?

Funderar på att rota fram lite sånt där halv-ljuligt pynt ifrån garderoben i morgon och göra några små stilleben!? Får se vad jag hittar...

...kanske får det bli en sväng till stan också...skönt när man inte har nån tid att passa eller nån stress att hitta nåt just till kvällen utan bara kan strosa runt lite... 





Har jag visat er äldsta sonens rum!? Smög in där härom dagen och knäppte ett par pics...helst ska man ju inte visa sig där alls liksom så man får skynda ;))










Ljusslingan från Happy Lights är verkligen ett tips! Jätte mysigt sken och finns i många härliga färkonstilationer!





Nu kom mannen hem från affären med massa goda ostar (som jag ääälskar!) och lite charkuterier såklart! Ett gott rött till det också så är Fredagsmyset på topp (och nej...det är inte jag som disco-hämtar!)...




Ha en skön Fredag vänner!






KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar