tisdag 3 december 2013

KANSKE EN PAUS...






Skrev ett inlägg tidigare idag men som jag tog bort...det blev så fasligt långt, aningens flummigt och lite svårt om bloggens vara eller inte vara...

Just nu känns det som om tiden inte räcker till...innan allt är i sin ordning är klockan redan kväll (eller kvart över kotten) och jag är helt trött i huvudet!

Jag är så rädd att jag inte spenderar tiden rätt eller på värdefullaste sätt om ni förstår...den går ju så förbaskat fort och jag vill inte slösa bort den! Vart man tittar ser man hur folk (stora som små) går med näsan i sina mobiler medan deras liv liksom fladdrar förbi utan att de märker det ens och jag tycker det är synd. Sorgligt och synd.

Ni får gärna tycka att det låter mossigt och så...

Hur som helst....nu blir snart även detta inlägg ett flummigt sådant! ;) 

Jag tar det lite piano och ser hur det blir med bloggandet...jag kikar nog in när andan faller på och när tid, lust och någorlunda dagsljus sammanfaller;))

Tills dess...ta hand om varandra!








KRAM

1 kommentar:

  1. Jag håller verkligen med dig! Vet inte hur många gånger jag tänkt precis samma sak. Känns som att sociala medier tar överhand och skapar en sådan hets! Hoppas vi ses och hörs snart, kram kram!

    SvaraRadera